Received a sms dari Adda early dis morning..Syafi admitted to ward due to lung infection.Maybe its just bronchiolitis..Children umur Syafi usually gets that..Its something that we usually see in the ward..So,no worries,k Adda..With good antibiotics, Syafi will be jolly soon...
Lets pray that Syafi cepat sembuh..Amin..All the best Adda and hubby..Tabahkan diri,k..I bet its really worrying both of you....
Lets pray that Syafi cepat sembuh..Amin..All the best Adda and hubby..Tabahkan diri,k..I bet its really worrying both of you....
This entry was posted
on Friday, April 10, 2009
and is filed under
unwell
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.



salam Noy
Aqish pun pernah kena camtu gak..tapi tak de la sampai masuk wad...cuma kena wat suction je...tapi tak sampai hati tau tengok anak kita sakit cenggitu...umur baby2 ni memang senang sangat dapat jangkita paru2 tu....kita sama2 doakan syafi sihat & sembuh cepat hendaknyer...amin....
Hmm..noy.Fara pon dapat msg dari adda. Sian erk. Pepon, moga syafi cepat sembuh..
poor syafi..hope syafi get well soon
mama aqish,mmg babies ni kalau demam,kesian tgk..sal the kids xpandai nak gtau wat makes then irritable..kesian adda
dura,u pun kena msg..anil pun tadi pagi..knew it thru her blog...
zieha,yup..i think he's getting better,adda msg noy ptg td..she said demam getting better..he's on oxygen but tu pun getting better,if tak silap
thanks noy n semua for all the prayers.. mmg brochiolitis tp teruk sket..hopefully jgn lah mama2 lain mengalami nasib yg sama.. memang risau sgt..