
Day two without Darwish..Cant wait to go back to KB tomorrow evening..Dreamt about Darwish last night..He was calling out for me..I miss him so much..
Darwish di Kb cos i need to placed him in a STIMULATING environment i.e rumah NiNi di KB..
Click Link Previous Related Post On This
Click Link Previous Related Post On This
This entry was posted
on Wednesday, April 22, 2009
and is filed under
darwish,
stress
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.




kasih seorang ibu.. sabo la yeaa... huuhuuuu...
Hmm...
Noy..
sabo ek...
my asben kata...
biasa anak lambat cakap ni genius..
dia siap bg banyak contoh..
tp kta ingat satu aje..
kalo x silap eja... einstein
so, dun worry ek...
but kta tetap doakan..
semoga darwish lancar bercakap...
n plg penting...boleh sebut mama n abah..
oh ye..
sebut psal nama sndri..
ammar sbenornye b4 2 years pun blur nama dia..
kalo dipanggil pun..dia buat derkk aje..
smpai kene jerit2 tapi dia balas balik dengan muka blur..ammar?
adehhh..
budak laki ni memang cenggitu noy..
hopefully lah.yanti..i do have such a lovable lil hero..walau sampai ni dier belum pangiil noy mama and babah dier lagi,but yg penting,he know who i am..tak sabar nak jumpa darwish esok mlm
huhuuh..i cant imagine if i were at ur place..but its good la kan..sabar ye noy....esok bole jmpe darwish :)
suziey,tq..i really need that..someone who understands
Salam Noy..
semoga kesabaran dan pengorbanan u berbalas..insyaAllah
hope, dat is d best for darwish kan..
semoga segala yang telah ditentukanNya itu..adalah yang terbaik buat kita..
sure, Darwish mish U damn soo much too kan :( sabar ye..
Take care
Adoi..Noy tak dapat dibayangkan cam ner lah jika berpisah kan... Alangkah gi kerje jer... sudah terdengar2 suara dia! huhuhu
Apapun bersabar yer... Noy
Nani & Liana..Tq babes..Alhamdulillah kat Brunei ni Hari Jumat is public holiday..ni otw balik umah mama..tak sabar nak peluk my hero..