NyIzd lil heroes

Mini Splash Day

Posted by: NyIzd in ,

Before Darwish balik KB to umah NiNi,we spent some time ngan Darwish by swimming..well,actually berendam saja..hehe..
Bawah apartment,ada swimming pool..Kebersihan?hmm..no comment..
Not only swimming pool,but ada mini-Gym..Sekali jer noy and izad pernah pakai..
Pastu,penyakit MALAS datang...

Ada 2 area..a small pool for kids and sitting area.Not bad actually..Kalau ada my relatives datang with thier kids,we will have evening tea here while the kids swim..


Darwish really loves water..Ari ni dah masuk 3 kali mandi..so not difficult to give him a bath..Tapi Darwish sekrg ani not into bath..He prefers shower..Wateva lah,my hero..asal wangi selalu..

Tshirt yang Darwish pakai tu,tshirt Isya..Sal tu ada bercirikan ke-girl-ishan..
Darwish walau pakai warna pink,tetap macho..
Besar kan badan Darwish tu..Belum lagi 2 tahun..He'll be 1 year 10 months esok..

Anyway,its 5.15pm now and Darwish baru jer balik ke KB ngan Nini..
So tinggal me and Izad kat umah..
Mama gonna miss u,darling..
Cant wait to go back KB on Tuesday night..
Jangan gauk(nakal) di umah Nini,k..
MyEm0.Com

PS:Darwish kena balik umah NiNi for the sake of stimulation..
He's still not speaking much..Not even MaMa or Babah..Mudahan Darwish will speak soon..Amin..

This entry was posted on Sunday, April 19, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

6 Comments

Sangat suke kan.Fara bg aje sofea mandi kat pantai pd.Siap main pasir lagi..

Badannye sangat semangat..suke tgk..berketul2..he2.xyah masuk gim da..hehe..:D

yuhoooo..nini tu sape erkk? ada chance manja2 gan cik hubby tu,untung2 next month darwish dapat adik..hehehe:P

darwish just like aQeel..sgt suka main water...tp kalu leps kt swimming pool dia tkut..tp kalu dlm bilik air..diala johan..ekekke;D

fara,hehe..bukan darwish yg kena masuk gym..ni mama and babah darwish yg sepatutnya masuk gim..

zieha,nini ni nenek...manja?bole lah..tapi terasa guilty sgt tinggal kan darwish...

suziey,darwish umur 1thn dah noy biasakna masuk swimming pool..tu lah tak takut tu..kelmarin siap nak buat adegan terjun into the pool..

salam noy,

KB tu apa? anis pun masih tak berckp sgt.. perkataan yg dia dah selalu sebut 'ayah'.. 'ibu' memang tak penah lagi dia sebut.. mujur la ade siabg fikri yg selalu tolong translatekan apa yg anis dok 'mumble'..

KB tu Kuala Belait..My family's hometown..Noy sekarang tinggal kat BSB(Bandar Seri Begawan)1.5hrs away from KB

Post a Comment