I received this email..EVERY PARENTS SHOULD TAKE UR TIME TO WATCH THIS..
This video clip was about a maid(Bibik) working in Malaysia and tengah 'menjaga' anak majikan..
I honestly tak sanggup liat sampai habis..But i definitely show it to my bibik..
This is definitely more scary than Ju-on..
Anyway,to ALL maids who sukatinya memukul anak orang...
S*#L!! Selamat tah ko dilanggar and ditimpa truck!
atu ko buat arah anak orang.Mun nda tahan berkeraja,beranti sana!
Jual diri mu atu bah jadi Pe##CuR!
I dont care how terrible or fierce ur employer is to u,
but u shud never put the blame on the kids!!
F#*K! U stupid idiot!
Sorry for the curses..
This entry was posted
on Wednesday, April 15, 2009
and is filed under
stress
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.


sabar noy..
actually i xdpt view la vedeo tu..duno y...ape pn mmg kena hati2 ngn maid ni..dorang keras hati..depan baik blakng xtau..
salam noy,
kakyong dah view video ni, tak ingat kat blog saper.. tapi memang JAHAT kan maid itu.. daku rasa mcam nak tikam sajer dia dgn pi***.. , berani dia buat anak org mcm tu...
haduhhh.. noy.. berderau darah lala tgk nyer!!
lala pon garang gak ngan anak2.. tp.. Ya Allah!! tak ke ko pk mati anak org tu di pijak2.. sepak2!!
sial la pompuan indon tuh!!!
meh aku nk sepak ko cuba.. sakit dak??
budak kecik mcm tu ape lah yg dia tau selain sakit menangis..
aduhhhh!! pinggang aku plak yg rasa ngilu!!
i think this kid wont survive lah..maybe amah ni ader psychiatric problems kot..sal tu jadi camtu..pejabat buruh sepatutnya bukan cek for medical routine check up jer..they shud request for criminal record and phycisian report with regards to employing foreign care takers..just like waktu noy nak belajar kat UK dulu.For me to do my degree in child health studies,i have to provide police repor..this is because to make sure i am safe when taking care of children waktu clinical placement kat UK.
noy, mmg sgt kejam.. mmg tak sggup tgk.. rasa kesian sgt dgn budak tuh.. patah riuk kot tulang dia kena pijak2 camtuh sekali.. semoga allah timpakan balasan yg setimpal atas perbuatan dia tuh.. tak dpt bayangkan kalau anak sendiri yg kene.. nauzubillah..
kalau jmpa maid tu rasa cam nak tampar2 jer
kalau ni lah maid noy,mampus noy kejakan before noy call the police..
i viewed this video lama udah. 2 or 3 years ago. iatah kesian kan that kid. im grateful that nda pernah amah kami cematulah. dorang suka kanak2 ada lah. mudahan tah present and future maid tani nda cematu.
ps; most of my maids (present and past) yang muda2.
i dont remember dri mana video atu. was it Spore or Malaysia?
babe 21,lama dah kah..its going round on emails..baru tah org tau kali..mmg bnr lama dah kali,sal tu mcm kabur ja usulnya..
noy..
kta menangis la bila tengok video tu..
sebab..
anak kakak kta 1 thn 7 bln meninggal coz retak tengkorak luar n dalam.
but..
yg paling sedih..
akak kta lepaskan aje mcm org bodoh
asal nampak muka maid cilaka tu, rasa kesian..
rupa2 maid cilaka tu dah main ilmu penunduk la..
shiittoo..
sedey sangat bile tgk video tu
mcm mana la arwah sirhan dulu..
mesti terseksa kan...kalo mcm tu