Since extra rajin tengahari ni..i have added few pics of Darwish..
Mari kitani liat and tinjau activiti Darwish seharian..
Ni di umah my parents..Darwish love playing outdoors rather than toys..So,he's enjoying walking around..He continue buat rondaan around the house sampai penat and minta minum..Ni best ah umah nenek..Dapat air sirap,sejuk lagi tu..My parents tend to give him so much junk food when im not around..
Cute kan Darwish main ayun/swings..He can sit on his own on the swing..Good thing he's tall..Ni kes penat lah ni..Penat buat rondaan.Supervisor aka security shift pagi..huhuhu
Mari kitani liat and tinjau activiti Darwish seharian..
Ni di umah my parents..Darwish love playing outdoors rather than toys..So,he's enjoying walking around..He continue buat rondaan around the house sampai penat and minta minum..Ni best ah umah nenek..Dapat air sirap,sejuk lagi tu..My parents tend to give him so much junk food when im not around..Cute kan Darwish main ayun/swings..He can sit on his own on the swing..Good thing he's tall..Ni kes penat lah ni..Penat buat rondaan.Supervisor aka security shift pagi..huhuhu
Membuat rondaan selama 2 jam amat memenatkan..Mari duduk di lantai yang teramat lah tidak bersih ni..Berpeluh-peluh..So,how much calories has my lil hero burn,ya think?Before doktor suruh dietkan Darwish,i think i better show them this few pics of Darwish..Memang Darwish love his food and milk,but he needs extra calories for his daily walks..hehe..And please bear in mind,Darwish dont do brisk walking..He RUNS...
Ni activity lain di umah..Selain dari meronda,Darwish make sure his hours are well-occupied..Masuk laci,'berkemas', lihat iklan TV and memanjatAmaran: Darwish is indeed active,berani and lasak..Jangan biarkan anak anda melihat aksi aksi stunt ini..Dikhuatiri anak anda akan ingin meniru aksi-aksi hebat Darwish..hehehe
This entry was posted
on Saturday, April 04, 2009
and is filed under
darwish
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.


hahha..yg aksi dlm laci tu my aQeel pn dh buat..adeiii
nsb baik rumah xde laci rendah, kalo tak sya sya pon dah masuk kot, asik main pintu almari jer, naik jahanam..
Darwish active skali... dah besar buleh jadi ahli sport yang berjaya.. huhuhu...
suziey,imagine if aqeel and darwish play together..porak peranda rumah
Connie,ahli sukan and demolitioner umah..hehehe
i wonder if another hero comes and bertambah lagi lah aktiviti kat rumah dan luar rumah tu..:P Tu baru skit je noy..hehehhe.. Biasalah tu noy, orang pahang cakap tu lah namanya anak jante'
zieha,tu lah pasal..darwish ni bukn lah nakal sgt,tapi adventurous..
Alalala..tomeinye pic die dalam laci tu..ekeke..:D
Sama sepesen ngan sofea jer..huhuhu..sofea lak kalo die diam aje, haa..ade la keje die buat..benda2 yang xterpikir oleh kita..hahaha.Sgt ske kemas bawang mak die..keke
tu lah,dura..takut laci tu tak larat nak pikul bdn darwish tu..hehe..cute kan
Noy... Same dengan my baby Husna... Aktiv sangat... Suka tengok darwish masuk laci tu!
tu lah pasal,liana..cute sgt..he's like a bird in a nest..hehehe