Most blogs yang jual baju babies and young children usually sell tights or leggings.This tights are not only worn for girls but also boys..Im not really interested in putting leggings on my lil hero..Tak pernah terlintas pun even though few bloggers has approached me to sell thights and saying my son will look 'cute'in it.Isnt it like ceta lawak Robin Hood : Men in Tights.Har de Har Har....
Look at the few pics below..Jahat mama Darwish..I put on the tights belonging to Isya on Darwish..My family were saying how cute Darwish is on those thights..Al-maklum,peha tu gebu..Sori ye..My lil hero tak pakai spendet..hehehe
Nasib baik waktu process pemasangan tights ni,punya lah banyak siaran iklan kat TV3..Senang nak ambik gambar.Babah Darwish pancing Darwish with jelly drink..Tq Darling,babah pun teringin ke nak pakai tights..Grrrrr,Babah...."Banyak ni iklan di TV,rugi Darwish nda(tak) liat..suh..suh.lari sana,babah.jangan kacau Darwish....go and aga (pegi) main ngan mama..oppss..salah pegi main ngan keta control babah.."
PS:Hari ni Babah Darwish bukan main lagi beramah mesra ngan Darwish..this is bcos bateri keta control babah dah rosak..hehehe..
"Dah lah,babah..Darwish kan liat TV3 ni..Banyak iklan ni..rugi kalau Darwish miss..I love You,Babah...Love Sgt2x...Now,Leave me alone with my iklan! "
This entry was posted
on Sunday, April 26, 2009
and is filed under
darwish,
Sight For Sore Eyes
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.


memang geram tgk peha KFC tu.. eh darwish suka tgk iklan eh? nnt kena la mama dia rajin membeli bila nampak brg tu kat pasaraya nnt :P
tu lah...semua iklan dlm tv tu,dier nak..tak per,nwk kedai runcit jer...hehe
auwww
sexy
joe,careful...jgn jadi phedo lak..hehehe..tq for visiting
err..aahla sgt comel..hehheh:p slalu girl je yg byk pakai:D
salam Noy,
macam gaya pemain pedang tu....
nampak seksi lak Darwish.. hehehe..
bukan batery la...motor.lagi pun siang mana ada org main...
Heh, Noy..darwishku nampak very da sexy okeh..cam superman pon ade..kekekeke..:p
Totapp ensem walauponn..pakai cenggitu.Psstt noy, kalo pakai saje2 xpe ar..jangan pakai kuar umah yerk..Sofea pon xpakai tight tuh. Solehah katanye..kekeke.Ketat2 xsesuai gtu..he3
suziey,tu lah..tapi ramai gak seller yg promote and suruh darwish pakai..toing~~~
kak yong.ur rite..he does looks like one..
izdny,awu deh..selalunya di luar jua mengusai keta
fara,tapi kalau sofea pakai mmg cute gitu..darwish,pakai pink pun,muka tetap ganas aka macho .huhu
hehehe..mama..tight warna merah tak der ker..leh darwish become ur little hero..superman,,,,,,,,,
zieha,ni super hero melayu...dier pakai keris dah...hehehe..pakai bju melayu..