NyIzd lil heroes

Ensem Lil Man In Tights

Posted by: NyIzd in ,

Most blogs yang jual baju babies and young children usually sell tights or leggings.This tights are not only worn for girls but also boys..Im not really interested in putting leggings on my lil hero..Tak pernah terlintas pun even though few bloggers has approached me to sell thights and saying my son will look 'cute'in it.Isnt it like ceta lawak Robin Hood : Men in Tights.Har de Har Har....

Look at the few pics below..Jahat mama Darwish..I put on the tights belonging to Isya on Darwish..My family were saying how cute Darwish is on those thights..Al-maklum,peha tu gebu..Sori ye..My lil hero tak pakai spendet..hehehe

Sila ambil maklum.Jangan tenung peha Darwish lama-lama.Ianya akan menimbulkan rasa geram untuk mencubit,mengigit and memicit peha nya yang dah lah gebu,kental lak tu..huhu

Nasib baik waktu process pemasangan tights ni,punya lah banyak siaran iklan kat TV3..Senang nak ambik gambar.Babah Darwish pancing Darwish with jelly drink..Tq Darling,babah pun teringin ke nak pakai tights..Grrrrr,Babah....

Ni sesi Babah Darwish sibuk kacau Darwish..
"Banyak ni iklan di TV,rugi Darwish nda(tak) liat..suh..suh.lari sana,babah.jangan kacau Darwish....go and aga (pegi) main ngan mama..oppss..salah pegi main ngan keta control babah.."

PS:Hari ni Babah Darwish bukan main lagi beramah mesra ngan Darwish..this is bcos bateri keta control babah dah rosak..hehehe..

This is the first pic of cium paksa Darwish for Babah..
"Dah lah,babah..Darwish kan liat TV3 ni..Banyak iklan ni..rugi kalau Darwish miss..I love You,Babah...Love Sgt2x...Now,Leave me alone with my iklan! "

This entry was posted on Sunday, April 26, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

12 Comments

memang geram tgk peha KFC tu.. eh darwish suka tgk iklan eh? nnt kena la mama dia rajin membeli bila nampak brg tu kat pasaraya nnt :P

tu lah...semua iklan dlm tv tu,dier nak..tak per,nwk kedai runcit jer...hehe

joe,careful...jgn jadi phedo lak..hehehe..tq for visiting

err..aahla sgt comel..hehheh:p slalu girl je yg byk pakai:D

salam Noy,
macam gaya pemain pedang tu....

nampak seksi lak Darwish.. hehehe..

bukan batery la...motor.lagi pun siang mana ada org main...

Heh, Noy..darwishku nampak very da sexy okeh..cam superman pon ade..kekekeke..:p

Totapp ensem walauponn..pakai cenggitu.Psstt noy, kalo pakai saje2 xpe ar..jangan pakai kuar umah yerk..Sofea pon xpakai tight tuh. Solehah katanye..kekeke.Ketat2 xsesuai gtu..he3

suziey,tu lah..tapi ramai gak seller yg promote and suruh darwish pakai..toing~~~

kak yong.ur rite..he does looks like one..

izdny,awu deh..selalunya di luar jua mengusai keta

fara,tapi kalau sofea pakai mmg cute gitu..darwish,pakai pink pun,muka tetap ganas aka macho .huhu

hehehe..mama..tight warna merah tak der ker..leh darwish become ur little hero..superman,,,,,,,,,

zieha,ni super hero melayu...dier pakai keris dah...hehehe..pakai bju melayu..

Post a Comment