It was Batrisyia's 3rd
last sunday 26th April..We did a small celebration cos next sunday we will be celebrating a grander celebration with family,frens and relatives.Lagipun kan celebrate on the 26th,gaji alum keluar..huhu..Not enuf $$
So,here are some pics taken during the mini-celebration..Babah and babu Isya is not around cos they were working..Brisbane,i think..
last sunday 26th April..We did a small celebration cos next sunday we will be celebrating a grander celebration with family,frens and relatives.Lagipun kan celebrate on the 26th,gaji alum keluar..huhu..Not enuf $$
So,here are some pics taken during the mini-celebration..Babah and babu Isya is not around cos they were working..Brisbane,i think..
.

Big lil 3 year old Isya using dress Polo Ralph Lauren ciplak yang Ibu Noy beli last month
Mana Ibu Noy?Ibu Noy.....uiii Ibu Noy...
Ni noy tgh practise Drawish tiup lilin..his Bday will be in June..Cemana ni Darwish??u have to learn to blow those 2 candles..fuh...fuh..fuuhhhhhhh.....
Iskhh..Missi gagal..jari mama yang terbakar..Demm!
Iskhh..Missi gagal..jari mama yang terbakar..Demm!
This entry was posted
on Monday, April 27, 2009
and is filed under
batrisyia,
celebration
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.




Hepi besday Isya..sweettt + cute girl eh.Cantekk gaun tue.Auntie Noy sgt baek kan Isya? :)
Hehehe..Darwish nak tiup lilin sama ngan Sofea neh...baru ade semangat nak sambut besday..kekeke.Tunjuk perasaan ler tuh, sampai jari mamanya terbakar..qeqeqe..:p
Nape Isya termenung nengok kek tu????cam sedey jer???
hapy besday esha..waa sedp kek tu..murahnya 15 ringgit je..erkk convert rm bape ek:D
fara,tu lah noy ni tgh practise drwish tiup lilin.selagi xpandai,selagi tu xpuas ati.noy memang syg kat isya tu.mcm my daughter.lagipun isya is so nice towards drwish
suziey,$15 dlm rm$35.ni kek biasa je.
mama aqish,tu isya fedup tunggu drwish.drwish jalan ngan babah kutip buah kelapa utk mama noy buat kuih.
happy birthday batrisyia!!!be a good girl k...
happy birthday!!!
hai jom join contest di blog sy...
mana tau anda pemennag bertuah!!!!
Happy birthday Esya... soo sweet..
tq,niza yan & connie
same as my hubby's befday=)
HAPPY BIRTHDAY DEAR..sweet lovely gul
cantekk dn syedapnye kek tu! yummy
nani,yup sama lah...tak perasan...happy belated to them both..