NyIzd lil heroes

Scrapbook Enthusiast Groupie

Posted by: NyIzd in ,


There seem to be Popular Demands requested by blog buddies for website on the scrapbooked picture of darwish umur 1 month old tu.
Untuk memenuhi permintaan ramai..cheewaahh...hehe...
sila layari www.2_2_3_4_tekantekantakdapat.com...
hehehe..takde lah..

website is..

..

Note :please bear in mind that kalau connection tenet lembab,tak yah lah nak pakai cropmom.. Cos its not like Picasa..Picasa ada software and dpt edit pic offline mode,kan.. Ni kalau terdisconnect,rasa nak makan and telan jer broadband tu.. Geram betul.. dah lah pic lambat nak upload,template lak lembab nak loading.. Tapi the scrapbook template memang class.. Cantik and menambahkan seri potrait anak2 kiter yang sememangnya cun/cute/adorable..hehehe..Berat nyer bakul nak angkat ni.

This entry was posted on Tuesday, March 31, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

5 Comments

Darwish sgt ensem eh..GERAMMM! Wish pasneh dapat bb boy lak..nak ensem cam darwish gak..hehe..:D

Tq tq my dear..citekan web neh.Ade masa nanti fara torai laa..
*Pstt..sangat ceria n disko dut ur song eh..ekeke*

besela..bila melibtkan application yg sgt interactif mmg dia use big space of the memory to load..tp hasilnya tantek kan;)
neway..ank2 yg kecik ni kalu tepek gbr muka without any deco pn mmg adorable jgk..hehehehe..indah ciptaan Tuhan... ;)

tk..tk u..noy..tak sabar nk try nie..darwish so cute..kalau ada BABY girl..leh booking jd menantu nie..hehehe:p

adura,tq for the compliments..noy lak nak baby girl as cute as sofea..lagu ku mohon ni utk bagi semangat kat noy..waktu ni mood tak berapa baik..

suziey,a'ah mmg best tapi lambat lah blog nak load..tapi cantik punye pasal,hentam jer..hehehe

zieha,ur wc..jgn tak try,k..

cantek cantek.. nak cube gak la nnt kt umah.. huhuhu...

Post a Comment