Bored with Hi-5,Darwish dah start mengusut lagi..I bet he's bored..I have to go to the store room to find toys..I need to buy toys cos now he knows how to play dah..
Nasib abik i found this toy..Hak Milik Batrisyia..hehe..berabis and dgn ganasnya tah c Hensem ku membuang geram to the toy.Siap dengan kepala ku pun dikatoknya.. Petang bawa Darwish to Giant.Alasan kan beli telur SAHAJA...Eventually terbang jua $50++..beli baju tido Darwish 2 psg,kasut Darwish and etc etc yg nda berapa diperlukan sgt..
As u all can see, Darwish sedang 'mengangkang' tin susu..hehe..Ni bukan nak dibeli cos we have bought all the needed groceries including his formula milk last Sunday..The reason to the tin of milk is that Darwish kalau dibawa grocery shopping,we have to put a tin of Enfagrow in the trolley. He'll play with the tin and duduk diam buat few minutes..Funny thing is, ia tau which brand is his milk..hehe..Nda ia mau tin susu yang lain..He'll even pick it up on his own and carry it all the while we shop..hehe..


comelnye darwish dok atas tin susu tu... :D
hehe..mmg comel..bontot dier dah besar dari tin..hehe