NyIzd lil heroes

Best mum -- Award & Tag

Posted by: NyIzd in ,

Dapat award dari Connie,
Best nya...terasa loved and existed..
Makin tah ku sayang my malaysian bloggies...

Tapi,ada rule in receiving the award..I have to answer few questions..


Admit one thing you feel awful about (involving being a mom).

Keja yang aku patut buat,BiBik yang buat..

List 7 things you love about your kids, you love doing with your kids, or that your kids love about you.

  1. I love Darwish as he is..but i especially love him cos ia tak cembeng...tak tah pujuki..He's my lil hero definitely..
  2. I love Darwish cos he loves his milk and tak rugi beli EnFaGrow..Tak pernah tinggalsetitik pun..And ia suka habiskan susu Batrisyia jua..so those babies,dont get near Darwish with ur bottle of milk..U have been warned..hehe
  3. I love snuggling with Darwish..Darwish kalau nak tido mesti ader skin-to-skin contact..Best memeluk Darwish yg gebu gaban..
  4. I love Darwish is able to sleep by 8.30pm..Mama dpt blogging and liat wyg..
  5. I love Darwish cos he's a child who loves outdoor rather than toys..
  6. Darwish loves and enjoys my company rather than BiBik or any one else
  7. Darwish resembles his babah...
Sine ramai of my mesian buddies dah dpt award ni, I give the award to
Waz,MiMi,Auntiesue


This entry was posted on Tuesday, March 17, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

7 Comments

Darwish sangat pandai..Sofea pon sama, da pandai nak main luar umah..amik shoes die nak pakai sendiri..he3. Fara ske wat cam geget2 pp die..he3..
Anak-penghibur hati kita kan

tu lah..kdg2x tu nak marah pun,tak sampai hati,kan

He3..kadang2 marah jugak..rasanya abahnya lg xgarang dari uminye tau..ekeke..
Geram gk kalo sampai masak pon xbole..nak menenen aje..suh tgk tenung muka dia aje..he3

masih BF ker?dats a real good job..well done,farah...

Yup..masih lagi.Sofea 2 thn bulan 10 ni berenti le..banyak lebihnye bila bf ni.Antibodi lebih kuat etc.Tapi badan molek2 aje laa..xdek la nak gebu gaban cam darwishku itu..('',)

Yup..masih lagi.Sofea 2 thn bulan 10 ni berenti le..banyak lebihnye bila bf ni.Antibodi lebih kuat etc.Tapi badan molek2 aje laa..xdek la nak gebu gaban cam darwishku itu..('',)

darwish tu overload susu...hehe..he just loveeeee milk..so much,too much

Post a Comment