NyIzd lil heroes

My Blog - Tagged

Posted by: NyIzd in

ni lagi 1 tag ...hadiah hujung minggu..its from Zieha...
Tq Zieha cos masih ingat kan Noy yang jauh di Brunei ni..hehe...ok..lets start...

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
YOURSABADI - MIRACLE DO COME TRUE

Yoursabadi = ID email address yang hubby(izad) create for us in 2001..i.e Yoursabadi@yahoo.cu.uk

Yoursabadi = Im yours forever..

Miracle Do Come True = Bkn senang for me and Izad to be at this stage now..It was really a miracle cos byk halangan and was 99% impossible..
.
2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
www.yoursabadi.blogspot.com

Answer to this is obviously as 1st question..hehe..

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
Method adalah dengan cara menaip dengan tangan..takkan dengan kaki lak...hehe
Blog ni is a mixture of Darwish,my love life,my life..
Not so much on my daily routine in my work cos krg kana comment..

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

Not delete but i did think of locking cos some are saying that my writings are TOO PERSONAL..
well wat do u expect..it is a blog and its like a diary..
Nasib baik ku nda lock,.
I wudnt have met new blog buddies from malaysia whom i really really love blogging with..

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

Tak tahu lah nak komen cos kawan cyber..Her Firas is soooo cute,though..
But i bet she's a lovely lady..
Nda ja, Zieha?

6) Senaraikan 5 orang yang akan anda tag.

This entry was posted on Sunday, March 15, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 Comments

Post a Comment