NyIzd lil heroes

Out for a Movie

Posted by: NyIzd in

Semalam since weols(me & izad) jer kat umah (Darwish at KB umah nini),so weols tot of going for a movie..Boring sgt lah nada anak di umah ni..Takkan nak bertentangan mata n romen2x ja..Lenguh..sangal yaw...hehe...

Heran kan,waktu zaman bercinta dulu,the last thing we want is to be away from each other walau seminute pun..NI nah..dah kahwin,semua change..i bet its normal to every married couple..Its definitely true when people said yg our child lah yang akan menimbulkan rasa kasih sayang..I disagree when people said,kalau dah ada anak tu,everything will change..Yes!perhaps financially..but not emotionally.For me,tanpa darwish di umah,umah weols tu kurang seri..



Ni lah yg weols tgk semalam..Almost every one around me especially my students mention dat this movie is good lah..very funny lah..worth the money lah..

But for me,this movie is another typical Malay movie..Entah ah..Belum ada yg secali ceta Buli...I still love dat BULI movie..IN Jangan Pandang Belakang Buli ada jua lah scenes yg humorous but not something that i cud remember much..I just give it a 5 out of 10...Nasib baik tah jua 1 ticket cost $4..nda jua rugi..





Im also trying to finish up watching Gossip Girls Season 2 (click link on previous post)and Grey's Anatomy Season 5(click link on previous post)..Bought the latest DVD last night..Will watch it tonite..Im eager especially on Grey's Anatomy..I have cried so much during the last time i watched first few episodes of Season 5..I heard that 1 of the character in Grey's Anatomy will die of cancer during the finale of Season 5..Ni yang nda sabar ni..




This entry was posted on Wednesday, June 17, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

7 Comments

baru mau ajak kawan2 g tgk jangan pandang belakang congkak... :D

Noy..tak besh sangat eh jpbc?Hmm..lama xtengok wayang, takot bawak sofea coz sound dia yang kuat..riso ganggu pendengarannye nanti..huhu

sy pn suke sgt greys anatomy nie..huhu..sapekah yg kene cancer tuh..tak sabar nk tgk..

anil...yer ker..well maybe its ok 4u..cuba jer..

fara,a'ah jgn lah bwk sofea..kesian dier..bising sgt tu..

mama idzareef
tu lah nak tgk ni sape yg mati cos of cancer...

tak best ek??hiks..

weols pun mcm nak collect la grey anatomy sbb tak follow dr 1st season tp tgk mcm best!sbb suka kat heigl tu!

mummYaesh..u tgk start season 3 jer..for me part tu yg strt best..noy semlm tgk last 2nd dvd..wah..nangis siot...

Post a Comment