Tak lama lagi we be off for our KL vacation...
Hotel dah book,keta pun dah sewa..
Now its planning of places to go and food to eat..
Waktu ni lah sanggup buang $ demi makan..
Apa saja yang nyaman usulnya,gerenti testing..
Nda tah kira mahal,yang penting mesti cuba..

Below are places that i be definitely be bringing my parents to eat..





At the moment,tu jer yang i have listed down..
Any more ideas on where and what to eat,buddies?
Hotel dah book,keta pun dah sewa..
Now its planning of places to go and food to eat..
Waktu ni lah sanggup buang $ demi makan..
Apa saja yang nyaman usulnya,gerenti testing..
Nda tah kira mahal,yang penting mesti cuba..

Below are places that i be definitely be bringing my parents to eat..





At the moment,tu jer yang i have listed down..
Any more ideas on where and what to eat,buddies?

This entry was posted
on Monday, June 29, 2009
and is filed under
food
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.



oh KL..? banyak sangat tempat.. tapi kalau tempat makan, biasa je.. (mungkin pasal tu saya kurus kot!)
tapi KL ni, tempat shopping banyak le! hihi :)
tu lah..yg byk sngt ni lah yg susah nak pilih yg mana 1 yg best...
noy,
u try jengah blog my junior nih.. dia suka buat review tempat yg dia makan.. mana tahu ade yg tertarik di hati you..
http://sherrina.com/search/label/yummy...