NyIzd lil heroes

Planning Ahead For Lil Hero Bday Bash

Posted by: NyIzd in ,

(pic grabbed from www.bizrate.com)

Darwish bday is coming in around 2 weeks time..So getting ready on his bday celbration..Tak confirm lagi if we are going to have a bday bash..







If we are, we'll do it after the trip to KL in July..Maybe end of July kot.Together wif Bday my Babah the 27th July..Will invite close frens and families and Doa Selamat..Kalau ada rezeki, will book a bouncer..The last time i book a bouncer was during Isya's 2nd Bday.. Sharing ngan my other siblings ..




The first time i book a bouncer is after my 1st salary in 2003..I did a Doa Selamat and booked a $250 bouncer for a day.. Waktu tu masih bujang,$ masih stable cos takde loan lagi..Sekarang ni harga bouncer dah murah..I think paling murah is $150..Thats for a giant bouncer..Britmart ni is a very good company..Every year they will give me a call especially prior to New Year's Eve to ask if i want to reserve a bouncer..They also will give me a good price cos dah 4 kali i rent their bouncer..Kira regular customer lah tu..hehe




Dulu there is no package like nowadyas..Sekarang ni we can rent a pool slide and a giant bouncer for less than $250..Thats good isnt it..Weols(MummYaessh,i follow ur way using ''Weols" rather than 'kitorang'..ok yer..)semua main bouncer ni..Dari bebudak yg umur 2 tahun sampai org tua yg dah nak pencen..Best tau..Main lak sampai really late..Sampai kul 3-4am..Tertido tido lah dalam bouncer tu..Dah lah berperam dalam bouncer sampai akhir malam/pagi, subuh2 lagi,my uncles,aunties and kids dah dtg umah to play again smpai ke tengahari..So its a 2 day of guests coming for fun to our place..




I also have ordered baju khas for Darwish bday bash..Tapi not sure lagi lah dat i'll use this baju on Darwish.It depends on my shopping spree kat KL in July..Set 3 piece ni cost me RM$68(including shipment postage) equals to B$33.Not bad,huh..cos kat Brunei takde lah baju camni..Kat most shops,jual Anakku and Disney..Kinda bored dah wif the collection yg ada di Brunei ni..
I bought em from lil twinkle




Sayang gak kan i let Darwish use this suit piece during Bday Isya..Shud have keep it for his bday..He really look gud in this suit..

This entry was posted on Wednesday, June 03, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

12 Comments

hiks.."weols" takde hal!woohoo..

klu ada space teringin gak amik bouncer tp weols tak pernah survey lak harga kat sini bape??mayb amik clown jek kot!tp tulah angan2 jerk lebih date nye ntah biler..adoila!

MummYaeesh..we r the same then..angan2 bukan main mcm2 tapi not sure lagi..Clown tu takut lak bebudak takut..And personally i dont like clowns..For me they are annoying and weird

darwish mmg hensem pakai suit tuh..utk birthday dia u blh buat kaler putih..fuhh sure lg hensem segak bergaya.. hehe..


psst : tgh pikir jugak apa theme utk my hero 4 his birthday this coming july..

Mama Idzareef,i try lah cari suit putih..ala2 P.Ramlee

yup... darwisy looks good in that suit. y dont u pegi studio buat photoshoot of him wearing it. sementara dia masih muat pakai suit tu lagi kan. nanti kalau simpan2 dia pon makin membesar, suit tu pon dah tak muat. sayang jer...

kalau u nk dia pakai suit tu lagi masa besday dia nnt, u buatla theme dress and tuksedo for the party. wahh..habisla ibu2 dan bapak2 kat brunei berlumba-lumba pegi beli dress and suit utk anak2 diorang sebab nk attend darwiys's besday. hahaha...

mesti best kan buat party utk anak... as for aisyah, this year kami tak buat sbb mak dia moncit - tak larat. InsyaAllah kalau pjg umur, murah rezeki next year baru buat.

hohoho...sonot jek tgk bouncer tuh..tingin nk main..tp takut meltop plak..ekekek:D

Noy...
wahh..ensem darwish tu ngan suit..
kat mana tempah ek...
yup...try g studio..amik pic darwish ngan suit tu..
ensem n mature la darwish...
sekejap aje dah 2 tahun..

suke tgk darwish pakai suit tu... nampak segak.. :)

MR,theme bday party tu is a very good idea tapi among my family and close relatives ni tak byk yhg ader small kids..Nanti lah Noy bwk Darwish ke studio..Tapi Mama dier kena diet sikit..hehehe

Suziey,tak meletop..kalau meletop pun,the company will replace ngan yg baru.. :)

Yanti,Noy tak tempah..beli jer kat shopping center..Cost around $25

Anil,a'ah..ensem and segak kan..:)

waa.. dah nak 2 taun dh darwisy.. dh besar dah ye.. noy, nanti bila dh ada kat kl nih kalau ada kelapangan leh tak jmpa.. mesti best kan.. tp kite faham bila dh mkn angin ni mesti masa sgt tight kan

adda,will try..kalau ada masa,k

Post a Comment