NyIzd lil heroes

Tagged - 5 Items Of 10 Questions

Posted by: NyIzd in


Tagged by Kakyong..Tq for the tag..I really appreciate for being chosen.

[1] - 5 Names I go by
Noy,Nor,Norasmah,Dayangku,Alai(by hubby..im Brunei Malay means Sayang)

[2] - 5 Jobs I have had in my life:

Clerk(1994 after A' Lvels i.e STPM)
Staff Nurse(January to September 1998)
Education Officer(2003 till now)
(3 jer keja sampai ni)


[3] - 5 Places I have lived before

Kuala Belait,Gadong,Puasar Ulak,Enfield(Middlesex)and Haverfordwest(Wales)

the 2 last places tu waktu study 3 tahun di UK in 1999-2002

[4] - 5 TV Shows that I watch currently

Matahari(TV3)
Gossip Girls(season 2)
Kliwon(every Thursday nite)
Akademi Fantasia(Astro)
Lost Tapes(Discovery channel)

[5]a - 5 places I have been

Paris,
Belgium,
London,
Cardiff
Kuala Lumpur(of cos)

[6] - People that e-mail/contact me regularly

My dearest blog buddies

[7] - 5 of my favorite foods

Ambuyat cicah binjai tempoyak,
Ketam Masak Butter Milk,
Liking Ikan Rumahan
Paddington London Kebeb(i really miss this)
Sate Urat(ada kah jual sate urat kat Mesia?)

[8] - 5 things I would like to do

Drive my own car,
travel to Paris again,
continue my Masters Degree,
Spent every weekend at a hotel room(just to be away from routines)
Watch ALL the latest movies on the cinema

[9] - 5 Things I am looking forward to

Darwish says 'Mama' and 'Babah'
Losing the extra 30kg
Further my Masters Degree studies
Family holiday to KL in July
Finishing up all my loan by 2012

[10] - 5 friends I think will respond

Fara Adura

Connie

Adda

Zieha

Siti


This entry was posted on Tuesday, May 05, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

7 Comments

Dear..

Fara da penah buat rasanye. Nanti fara cek balik, kalo da buat..ignore bole? Hehehe..tq besanku..:D

*Lama x chit chat ngan noy..*

salam ziarah...
hai jom join slogan contest@my blog...hadiah best!!!ayuksss!!!

salam noy, rindu sgt dgn noy, dh lama x dpt masuk blog noy. bukan apa.. kat umah takde intenet wat masa nih.. kat opis plak xde firefox.. so, sgt lembab nak tunggu loading.. kekadang tu gambar sumer tak kuar, cam skrg.. so tak dpt sgt nak tgk gambo darwisy yg gebu geban tu hehe.. thanks anyway for the tag.. akan diusahakan utk jawab nanti..

seronok noy dpt jalan negara org.. kite nih duk kt mesia je laa. tah bila berkesampatan nak gi jalan paris tuh

fara,dah buat ker?dats gud.homework done..;)

yantz,tq nanti i visit ur blog,k

adda,noy dpt pegi pun cos noy belajar..alahamdullilah for the scholarship...

mama aqish,dapat lah rehat..lepas ni pasti kena..hehe

salam Noy,

kakyong suka yang "Spent every weekend at a hotel room(just to be away from routines)"

kakyong,tu lah pasal..i just love that..sal tu i always go to miri during weeknds..tido umah my uncle..tu pun kira getaway spree..hehe..tapi ni tak berani nak keluar negeri cos of the oink oink thingy ;)

Post a Comment