This entry was posted
on Saturday, May 23, 2009
and is filed under
beauty,
shopping spree
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.
Miracle of Love
Share What Is Difficult, Heal What Is Hurting, Think What Is Not Possible,Understand Without Even Asking
Ape efek minum inner shine neh ek noy? Pengaruh kuat dari af ker..kekeke.. fara xpenah try lagik..da noy mention lam neh, cam tertarik tuk mencoba..:D
hmmm..perisa beri nie mesti sdp, ingat masa zaman sekolah dulu, kalau pati aym yg betul2 ,rasa nak muntah mkn..(masa tu cikgu suruh mkn utk tambahkan tenaga berlari)tapi heboh seluruh alam maya masa tu kata pati brand ayam nie tak HALAL(patutlah bertenaga giler..masa zaman sekolah tu..mana tahu kan..cikgu yg suwohh).Nowdays dah HALAL..and good for ur health(awet muda).
teringin nak beli juga. Tp, asyid tak ingat jer..pastu risau dengan rasa dia. Maklumler ummi ni tak suka minum ubat! hahahaha
fara,kawan noy on maternity leave and she uses this..so when she returned to work,she look radiant..berseri-seri lah..
zieha,mmg sedap..noy dah test awal pagi tadi..tapi perisa beri tu untuk pagi..malam kena makan perisa prune(as instructed on the bottle)
liana,if u like prune and juices,u will like the taste..sedap..
bleh caya ke noy?ke ur friends skin tu mmg radiant?hiks..
ala siannye..byk gak ek benda tak dijual kat brunei tu..woohoo!
liana,i like d taste.darwish pun suka.hè3
mummyaeesh,my fren was not as radiant as now.i tot she use whitener rupanya tak.
Salam Noy,
thanks for sharing this.. 1 kotak boleh tahan brp lama.. dari dulu teringin nak try, tp tu lah bila tak koje ni.. byk jer halangan.. ;)
K.Yong,1 kotak ader 6 botol..so 6 hari...minum pagi jer..mlm kena makan Innershine prune..Tapi kawan noy minum Innershine berry jer..once daily..