NyIzd lil heroes

Anda Tak Perlukan Saya..

Posted by: NyIzd in ,

Received this from a fren early this morning..A fren of mine tried this for a month and it really makes her look radiant.But sad to day,its not sold in Brunei..My fren bought it from Miri costing around RM$20+..Tq Amy..


This entry was posted on Saturday, May 23, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

8 Comments

Ape efek minum inner shine neh ek noy? Pengaruh kuat dari af ker..kekeke.. fara xpenah try lagik..da noy mention lam neh, cam tertarik tuk mencoba..:D

hmmm..perisa beri nie mesti sdp, ingat masa zaman sekolah dulu, kalau pati aym yg betul2 ,rasa nak muntah mkn..(masa tu cikgu suruh mkn utk tambahkan tenaga berlari)tapi heboh seluruh alam maya masa tu kata pati brand ayam nie tak HALAL(patutlah bertenaga giler..masa zaman sekolah tu..mana tahu kan..cikgu yg suwohh).Nowdays dah HALAL..and good for ur health(awet muda).

teringin nak beli juga. Tp, asyid tak ingat jer..pastu risau dengan rasa dia. Maklumler ummi ni tak suka minum ubat! hahahaha

fara,kawan noy on maternity leave and she uses this..so when she returned to work,she look radiant..berseri-seri lah..

zieha,mmg sedap..noy dah test awal pagi tadi..tapi perisa beri tu untuk pagi..malam kena makan perisa prune(as instructed on the bottle)

liana,if u like prune and juices,u will like the taste..sedap..

bleh caya ke noy?ke ur friends skin tu mmg radiant?hiks..

ala siannye..byk gak ek benda tak dijual kat brunei tu..woohoo!

liana,i like d taste.darwish pun suka.hè3
mummyaeesh,my fren was not as radiant as now.i tot she use whitener rupanya tak.

Salam Noy,
thanks for sharing this.. 1 kotak boleh tahan brp lama.. dari dulu teringin nak try, tp tu lah bila tak koje ni.. byk jer halangan.. ;)

K.Yong,1 kotak ader 6 botol..so 6 hari...minum pagi jer..mlm kena makan Innershine prune..Tapi kawan noy minum Innershine berry jer..once daily..

Post a Comment