NyIzd lil heroes

Milik Siapakah Blazer ini...

Posted by: NyIzd in

Blazer/coat sapa la ni?Usually baju ni dipakai by menteri,officers,ketua kampung,penghulu, and other higher ranking personnels waktu ada official functions.
Tapi kali ni,coat/blazer ini adalah kepunyaan seseorang yang nampak gah sekali when he use it..
Not all guys look good in coat/blazer.For me,AC Mizal looks good in it.
This person who will use this coat/blazer memang teramatlah padan bila memakai coat/blazer ni..Sesiapa yang melihat,mesti tergoda...pasti terpegun...and akan tersenyum(mungkin tergelak).
Read the small prints after the pics to know who is this person


sAPa laGi kAlAU bUkAN mUhAmmAd dARWIsHsYAH..HUHU
hE'll uSE tHIs fOR bATRISyIA bDAy cElEbRaTiOn eSoK pETANG..
nAnTI kAN kEmUNcUlANNyA dI bLOg iNI eSoK mALaM.coAt yAnG bERhArGa$27 iNI diTaJA oLEh kHAirUL iZAD eNtERpRiSE.tIE yANG bERhARGA $7 iTU aDAlAh hADiAH dARI pEmINaT sEtIA sUPErStAR iNi iAiTU iBuNdA bEliaU sENdIrI iAiTU dK.nOy..yEEhAA...


This entry was posted on Saturday, May 02, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

4 Comments

Wow! Dapat kubayangkan betapa ensemnye Darwish memakai blazer itu.. Nnti aplod pic dia banyak2 eh.*Wink, besday sape sebenarnye neh? * Kekekee..:)

birthday isya tapi darwish jadi tetamu kehormat..hehe..i definitely will take lots of pic..tungguuu.....

sgt tantek la noy..darwish pakai msti comel..tomeiiii:p

huhu,,best function tadi petang..Darwish mmg nmpak cute pakai blazer tu..and he seem comfy with it..nantikan gambar darwish coming soon

Post a Comment