Blazer/coat sapa la ni?Usually baju ni dipakai by menteri,officers,ketua kampung,penghulu, and other higher ranking personnels waktu ada official functions.
Tapi kali ni,coat/blazer ini adalah kepunyaan seseorang yang nampak gah sekali when he use it..
Not all guys look good in coat/blazer.For me,AC Mizal looks good in it.
This person who will use this coat/blazer memang teramatlah padan bila memakai coat/blazer ni..Sesiapa yang melihat,mesti tergoda...pasti terpegun...and akan tersenyum(mungkin tergelak).
Read the small prints after the pics to know who is this person
Tapi kali ni,coat/blazer ini adalah kepunyaan seseorang yang nampak gah sekali when he use it..
Not all guys look good in coat/blazer.For me,AC Mizal looks good in it.
This person who will use this coat/blazer memang teramatlah padan bila memakai coat/blazer ni..Sesiapa yang melihat,mesti tergoda...pasti terpegun...and akan tersenyum(mungkin tergelak).
Read the small prints after the pics to know who is this person
hE'll uSE tHIs fOR bATRISyIA bDAy cElEbRaTiOn eSoK pETANG..
nAnTI kAN kEmUNcUlANNyA dI bLOg iNI eSoK mALaM.coAt yAnG bERhArGa$27 iNI diTaJA oLEh kHAirUL iZAD eNtERpRiSE.tIE yANG bERhARGA $7 iTU aDAlAh hADiAH dARI pEmINaT sEtIA sUPErStAR iNi iAiTU iBuNdA bEliaU sENdIrI iAiTU dK.nOy..yEEhAA...
This entry was posted
on Saturday, May 02, 2009
and is filed under
shopping spree
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.


Wow! Dapat kubayangkan betapa ensemnye Darwish memakai blazer itu.. Nnti aplod pic dia banyak2 eh.*Wink, besday sape sebenarnye neh? * Kekekee..:)
birthday isya tapi darwish jadi tetamu kehormat..hehe..i definitely will take lots of pic..tungguuu.....
sgt tantek la noy..darwish pakai msti comel..tomeiiii:p
huhu,,best function tadi petang..Darwish mmg nmpak cute pakai blazer tu..and he seem comfy with it..nantikan gambar darwish coming soon