Last Sunday 26th,April,NyIzd, my 2 sis and Isya went to a bazaar at BSRC..Nothing much though..good thing cos waktu tu belum gaji lagi..so took some pics of my lil hero..
Since Darwish tdo awal at 8.30pm,so he wakes up early every day..usually by 6am..so,kalau bawak darwish jalan mid morning,he gets tired easily..Ni dah tertido waktu browsing along the bazaar..Basar jua lengan Mama ni,Darwish...
Darwish is nearly 16kg dah,so Izad and me have to take turns to carry Darwish..
Kesian Darwish..
bukan mama nda(tak) mau kipak(gendong) Darwish..
Ur just more chubbier than u usually were,darling...
Sakit pinggang mama and babah..
Beras seguni lagi 10kg,sayang..

Few minutes after we are out of the place,Darwish dah bangun..
Tanpa melengah masa,Darwish nak lepas dari Babah and its ADVENTURE time...
Mcm tak caya jer yang Darwish tu baru 1 year 10 months,kan..
Badan macam umur 2.5years..
She's enjoying her cupcake costing $2/3pieces..Mahal ooo
This entry was posted
on Sunday, May 03, 2009
and is filed under
batrisyia,
darwish,
outings
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.


hehehe...Noy...sama dengan ummi. Kalo keluar biasanya ayah Husna yg dokong. Kalo tak pun letak dalam buggy jer...Tak kuat ummi nak dokong! huhuhu
liana,darwish tak nak pakai buggy lagi..tak muat dah pun..tu yang most of the time,darwish tinggal umah jer..sian darwish
Phewww..16 kilo! kalau MR mesti tak daya nk angkat. terberanak dibuatnya. Aisyah yg 10-11 kilo tu pon dah rasa berat sgt dah...
ni yang bermuscle badan noy ni..hehe..10% muscle,90% lemak berkrrrimmm..huhu
hahah..sabo jek..ade ke replica..sian derang..ekekek:D
ouh comel isya bergaun bunga2..hehe:p
suziey..cantik kan gaun tu..tapi ni ciplak polo ralph..huhu..replica tu wrong term kot..emm i mean like 'twin'..
sonok tengok aksi Isya & darwish ni ...terhibur...sebab diorang berdua ni periang...
mama aqish..definitely are..my lil hero and my sweet angel..mcm adik beradik