Petang ni tadi,my sis MMS me..Happy dapat updates of my lil hero yang sekrg ni ber'mastautin' di umah nini..Makan pun cukup and terlebih sudah..
Mama gtau Darwish dah mula pandai cakap..Slow but at least its a good progress..Ari ni Darwish sebut 'abis'..and there's another word..I forget what it is.So its indeed beneficial to leave Darwish though im missing him so very much.
Anyway,back to story, Lets take a look at the pics that my sis mms tadi
Mama gtau Darwish dah mula pandai cakap..Slow but at least its a good progress..Ari ni Darwish sebut 'abis'..and there's another word..I forget what it is.So its indeed beneficial to leave Darwish though im missing him so very much.
Anyway,back to story, Lets take a look at the pics that my sis mms tadi
Ni Darwish jalan ngan Batrisyia gi Soon Lee.Sweet jer looking at them enjoying makan jelly..Dalam trolley lak tu.That jelly is more for Darwish than Isya cos Darwish usually tak tahan duduk dlm trolley...
Ni lah among activity petang..Swimming..Ni memang jadi kegemaran 2 budak ni..Kalau lah dapat umah ada swimming pool,kan best..Tapi kan,there is a swiming pool at my apartment but sebulan sekali pun belum tentu gi swimming..alasan is MALAS NAK MANDI AFTER SWIMMING..huhu
This entry was posted
on Tuesday, May 05, 2009
and is filed under
batrisyia,
darwish
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.


woohoo..debab nye dak darwish ni...geram jerk tgk!
Alhamdulillah, da banyak improvement darwish neh..
So tembam die...ske tengok gayanye..mesti air dalam kolam tuh abis terkeluar bila darwish masuk dalam air kan..hehehe
mumyaesh,mmg sume org geram tgk drwsh tu.tpi susah nak jaga diet drwsh ni.drwsh suka sgt susu
Fara,ewah ewah.bkn main perli ye.siap air keluar dri kolam.he3.bkn org lain,menantu kau jugak.huhu
sama dengan Husna suka mandi kolam. Kalo dapat berendam cam Darwish tu...seronok benar budak tu. Agaknya memang budak2 nie suka main air kot! :)
wah bestnyer darwish mandi....macho boy
kiter dah lama tak buka blog...banyak sangat keje kat opis...balik rumah dah penat nak ngadap lap top pun mata dah tak mengizinkan....so tu yang rindu sesangat nak tau citer pasal Darwish yang Macho ni....
liana,tu baru air kolam..belum tgk lagi amndi pantai..mmg tak nak naik darat..
mama aqish,my hero tu..macho like d babah kot..
mama aqish,bkn mama jer yg lama dah tak jenguk..ramai yg tak dpt tenet cos pc & tenet down
Alhamdulillah Darwish dah mula pandai cakap =) i'm happy for U too!
shomelnya Darwish n Batrisyia..best fren ye diorang berdua =)
nani,alhamdulillah tapi very slow progress..tapi ader lah 1 or 2 patah perkataan..lets wait till he is 2 years old..
hopefully darwish will take gud care of big sis batrisyia...