NyIzd lil heroes

Lil Darwish going to school??

Posted by: NyIzd in


Pic ni taken last few days...look cute and hilarious at the same time..

baru first time pakai jaket yang I beli kat Sogo last July..I tot dah tak muat lagi dah..
For ur info,Darwish ni baru 2 years 3 months tapi kena pakai baju yg 3 - 4 years..Seluar kena cari yg size 4 years old..Tu yang banyak baju yg beli kat KL ari tu nearly sempit dah...Sayang sangat..So kena pakaikan baju baru darwish everyday..Takut seminggu dua lagi dah tak muat..


Ni keja babah Darwish la ni...Malas nak angkat beg Darwish,Darwish yg kena angkat..tapi cute,kan..hehehe..Ni dorang otw nak pick me up from work..

Camni lah scene kalau Darwish sekolah nanti kot..huhu..so cute...Pergi sekolah yer, nak...Jangan nak mengorat lak kat sekolah tu nanti...

Waseehh...Memang ensem my lil hero ni..Ensem part gebu tu jer...hehehe..Bukan main samseng lagi kan..Macam nak cari mangsa gadoh lah...hehe..

Korang sedar tak yg darwish ader 'pusar' kat forehead..I dont know wat u call it in bahasa Mesia...Org kat sini cakap kalau budak ader 'pusar'ni,usually budak tu active and nakal..Lagi satu,amat bagus kalau bela binatang ternakan eg kambing..
ntah macamana pusar rambut ni boleh relate ke kambing lak...hehehe

Dalam pic ni,Darwish pakai gelang silver yg weols beli for his bday last year..Such a good boy cos Darwish tak tanggalkan sampai ari ni..Tak sangka yg Darwish tahan pakai gelang tu...Tapi nampak macam nak sempit jer...

FYI,Bibik dah balik kembali ke pangkuan weols yesterday.Aku kembali menjadi seorang permaisuri and Darwish dah kembali menjadi seorang juragan muda...hehehe...
Now i can relax.....Yahoooo...
Gaji Bibik akan dinaikkan ke Bnd$250/month and after going thru 4 weeks of fully caring for Darwish, me & Izad plan nak help her out as much as we can in taking care of our active lil hero...Bukan senang nak jadi bibik ni rupanya..But she is inded a very good help..Belum sampai berapa jam kat umah,my house is so neat....Bliss.....



This entry was posted on Friday, October 02, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

4 Comments

wah, tegap betul darwish dari belakang.. cool la pusar dia tuh. noy ckp baru terperasan..

untung noy dpt bibik yg best mcm tuh.. bibik pn untung dpt majikan yg best cam noy. hehe

Adda,tegap kan...tulang/frame besar darwish ni..is it dARI IZAD OR ENFAGROW?

nOY PUN BERUNTUNG DPT BIBIK...aLHAMDULILLAH

tegap la badan darwish nie, kalau our lil hero2 kita bergusti siapa yg menang yek..hehehe
firas mnm susu enfagrow badan jd solid, cergas dan tersangat la..
@#$%^&*

Post a Comment