Syarat Penyertaan
- Jadi Follower BabyIbu dan add BabyIbu dalam bloglist anda - done
- Letak banner di sidebar blog anda dengan link ke entri ini - done
- Membuat entri mengenai contest ini diblog anda - done..view for the last few statements of this post.
- Dalam entri itu, upload satu (1) gambar si comel anda berbaju raya (berbaju raya = baju kurung/baju melayu) - done
- Sila nyatakan nama si comel dan umurnya - done
- Dalam entri tersebut pastikan anda mention dan link ke BabyIbu dan semua sponsor (no link back will be disqualified) - done
- Bila dah siap, tinggalkan link entri anda di entri ini. - done
For the 1st time,i join a blog contest..Dulu tu pernah join..Tapi fail jer..Its either Darwish tak cukup 'syarat'or its only for Malaysians..
Good thing this time its open for non-Malaysian(dah tanya organizer ie Mama Ammar...green light.Tq mama Ammar)..Sapa2 nak join,just click kat pic on top of this post..Good luck,uols)..
Kekdg tu sedih cos tak dpt join cos Im not a Malaysian..But anyhow,feeling better and so happy cos Mama Ammar allowed me to join..Tq again Mama Ammar..I feel áccepted' eventually...Anyway,babah darwish kan orang Negeri Sembilan...so kira 1/2 Malaysian gak kan..hehehe
This pic is taken on the 1st day raya,2009...Darwish ni is such an active toddler.Memang susah nak groom him to look neat and proper for Raya..Jeles lah tengok other toddlers siap pakai songkok and pandai lak pose waktu bergambar..hmm
Takper lah..I feel this is amongst his nicest foto for the past few days of Raya..The colour red/maroon really suits him and that smile put the extra cuteness on him..
Hope to win and good luck to every contestants.. :)
Muhammad darwishsyah bin Khairul Izad..Umur 2 tahun 3 bulan..Thanks a zillion to the sponsors of the contes
..Gin & Jacqie, eoe Online, leanalittleshop, Sherry, TH, Mia and Niko
This entry was posted
on Wednesday, September 30, 2009
and is filed under
contest
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.


yeay.. best ar noy pn dh bleh join contest.. good luck yerk.. ada can ni.. ensem betul darwish.. siap pakai kasut lagi tuh.. cam org besar2 jer
Darwish love those shoes,adda..tak nak tanggal kalau dah pakai.. :)