NyIzd lil heroes

Lil Hercules in Brunei

Posted by: NyIzd in

Darwish sekrg ni semakin ligat...badan dah seberat 20kg and tinggi mcm budak 3 tahun..He's 96cm high...Dah ukur dah wif some other 3 year old and he indeed is big-framed...

Darwish ni quite big-boned and isi quite pejal..tu yg selalu kena cubit geram by frens & family...His big frame make him quite a strong lil hero...



Disebalik wajah yg ensem,mata yg bulat bersinar,ni lah hero ku yg ligat..Active sampai takde yg sanggup nak kejar especially kat kedai..Umah Noy sekrg ni dah tak tersusun lagi...Habis semua diselongkar Darwish...

This is amongst his favourite pastime..Angkat kipas meja ni from one room to the other...Bukan heret kipas tu taw...ANGKAT...

Ni sesi buang geram kat kipas..Ntah apa lah salah kipas tu kat Darwish..

Darwish ni takde lah pandai tgk ceta wrestling ker or any cartoon yg ada unsur keganasan gitu eg Ultraman..He only like Mickey Mouse clubhouse and Hi-5 jer..Tapi dari mana lak datang wrestling kipas ni...Kalau kipas tu pandai bercakap,dah menjerit kipas ni mintak tolong...berat tu ditimpa 20kg....

Kesian lah tgk kipas ni...apalah dosa kipas ni,Darwish...


Adakah aku patut marah...Tidak...Biarkan...Biarkan....
Biarkan Luncai terjun dgn Labu-Labunya...
Dan biarlah kipas tu jadi mangsa Darwish....O,kipas..Mmg hari2 mu ditakdirkan utk terseksa ditangan Darwish...huhu

This entry was posted on Tuesday, September 29, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

6 Comments

darwish mmg big frame tp xde la nampak obese ke atau melampau sgt.. kiar nampak cam tough gituh hehe.. noy dh tgk syafi pakai baju oren brunei tu?

Adda,tu belum buka baju..kalau buka baju,nmpak perut tergendutz sekali..hehehe..tak tgk lagi,jap lagi nak tgk..Next year,Adda nak baju melayu darwish yg ada ni?ada 3 pasang yg tak pakai cos tak muat...baju yg noy beli kat Mydin

kalo la kipas tu ade kaki,
kompem memalam waktu darwish tido, dia cabut larik...
hehehehe...

mana la tau...esok2 beso nanti,
darwsih jadik engineer ke?

hhahaha...wc back yanti...
kipas tu dah nazak wktu ni...hehhe

wa noy.. harus tepek gambar darwisy tnpa baju nih.. msti lg macho.. baju tu kalau noy kasi, kite ambil.. thanks

jaket tu noy bli kat sogo...rugged kan...hehehe

Post a Comment