Last nite,on my way back from KB to BSB, our car was just inches n split seconds away from a head to head collide wif a van in mumong highway..
1st time in my 34 years' life...nasib jua my hubby ke tengah n d van passed thru my side of the road...if kana tadi,i'll be surely hit hard...
I was so traumatized cos kalau nasib tak menyebelahi me and hubby,gerenti kena and will hit my side..SIKITTTTT jer lagi..good thing hubby tak lepas steering wheel and he stop.. The stupid van didnt even brake nor slow down..jalan jer terus..
Nasib Darwish tak ikut...He's staying with my parents for few days..I never bring darwish jalan jauh after Isyak..
Ya Allah!!Ku Bersyukur pada MU..Semua ni ada hikmahnya..
At most times,no matter how careful we are on the road, there will be some reckless and stupid drivers out there who just are born stupid!!
ps to van Toyota Hi Ace putih,FUCK YOU MAN!!!!!!
mind my words,readers
This entry was posted
on Monday, May 17, 2010
and is filed under
accident
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.



BODOH pnya drvier van..mmg kadang kita berhati2 tp org2 BODOH mcm dia tu la yg buat jadi eksiden..eee geram..syukur noy n hubby xde ape2..take care dear..jgn terkejut sgt..ingt baby in da womb:)
suziey, u know wat..im still in trauma samapi ari ni..kengkawan ajak lunch pun tak berani..berat rasa ati..
alahi noy...nasib baik takde apa2 kan..isk...teruk sungguh la
Alhamdulillah takde aper2...
aduyai seb bek noy tak pape ..
ye kdg2 ni yg buat trauma kan..
k take k..
tq mummy seri..masih trauma ni..tak nak balik umah my parents for a while
alhamdulillah takde apa2 yg buruk berlaku. mcm tu la.. bila kite dh hati2 tapi ada mangkuk ayun lain plak yg KO
Adda, ni semua ada hikmah,kan..semoga kiter selalu berhati2 cos there is always a stupid driver out there...