Dear blog buddies..
Sorry cos dah lama tak blog..
sekrg ni im feeling so laazzzyyyyyyyyyy...
jgn kan blogging,nak main game kat FB pun dah tak larat...
i just wanna take things easy and be laid back....
i just tak nak ambik tau hal2 yg remeh temeh including gossip2 terhangat kat tempat keja or kat umah..Dah cuba lawan rasa malas tu,tapi tak leh gak...i just wanna put my feet up on the sofa and rest...Heran sal wat i know fatigue(tiredness) ni usually during 3rd trimester but ni datang awal sgt..Is it just me being lazy or it it due to the hormones??
This entry was posted
on Monday, April 05, 2010
and is filed under
Pregnancy
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.



siti pernah gak rasa apa yang noy rasa sekarang..just relaks k!
tu lah ct..maybe hormones kot...i jst want to lie down...
you just need a good rest. take care noy. time peknen ni la boleh memanjakan diri, ye tak?
tu lah adda...tapi manjakan diri tu belum lagi...belum ada masa
hahahaha.... enjoy this time noy. masa preggy kalau malas pon, org tak leh kata apa...hehehe. anyway, u take care ya...
tq MR..aáh..dats wat everyone around me said...hehhe..
bukan aku yg malas,its just the hormones...hehehe