NyIzd lil heroes

Planning for F.A.N Gathering

Posted by: NyIzd in


Ni auto publish n3,k..Entry ni is drafted the nite before our trip i.e wednesday nite(1st July)..Ni baru lepas packing barang2..


By this this,i shud be di Kl masih..Tak tau lah kat ner..Klau ikut planning,ari ni jumpa my 2 blog buddies..Fara and Adda...Meeting area will be sumwhere around Bintang walk area kot..

Psst,Fara ..weols pinjam sekejap pics u ni,k..hehehe

F.A.N = Fara.Noy.Adda

Haa..Ni lah geng blog yg im quite close to at the moment..Noy sebenarnya malu nak jumpa uols..Im very conscious bout my OBESED body figure..My 2 fren ni slim jer..cantik...hmm..noy ni dah lah gebu gaban,byk lak kekurangan..hmm..




Ari ni tadi dah siap packing souvenirs for my 2 frens ni..Simple jer..Maybe kalau ada rezeki lebih,will buy some stuff for their child ie Sofea & Syafi...



Ni keychain that i bought for Fara n Adda..Sori yer..pic blur..Al-Maklum,belum mampu nak beli DsLR Camera tuh...






Ni tudung for them 2..Each will have 2 pieces..Since i love black & white,each of dem will have the same black n white scarf..Yang the other 2 pattern tu,tgk lah sape yg kena..But i have carefully chosen the scarfs..All look nice(to my eyes)..I dont know if kat KL dah ader ker tak tudung satin ni.But the last time Noy kat KL(waktu Raya 2008),tudung satin mcm ni belum ader kot..Kat Brunei,its a trend to use this type of tudung..Lebih ramai yg pakai ni rather than tudung EKIN tu..Maybe cos its more cheaper and colourful....Its $10 for 4 pieces..Kalau yang sutera,its $18/piece..Tapi i dont like yang sutera cos mudah luntur kalau cuci..Colour tak tahan lama..


Ni bag souvenirs tu nanti..I was thinking to give Adda yg colour hijau and Fara lak colour purple..I dont know why,but i felt the colour suits their different personality..The green is refreshing macam Adda..and the purple is elegant just like Fara..I love the sparkling beads on the bag..




Actually Noy nak bagi crystal antique ni tapi mu cuz gtau mcm tak suitable jer..Macam souvenirs org kahwin lak...So,tak jadik..Simpan jer..





kain ni lak for Mak Lang Izad...Actually nak bagi 1 to my MIL,but since weols dah selalu sgt bagi kain kat MIL,sobagi both to Mak Lang..Pak Lang lak weols bagi baju kemeja..cantik tak kain washable satin ni..Cost $10/piece jer..Waktu ni sale kat Brunei..


Si comel lote yang besar lengan ni is my darling cuz,Sharifah Amalina..Dier ni lah yang tolong bungkus kan souvenirs ni..karang kaka Noy balikan ole ole dari KL,k..Tq darling...


So for now,i have no idea yet how and where the mini-gathering will be..Sorry lah if im abit pendiam and pemalu cos tak barapa pandai cakap Mesia..Dalam blog bole lah sikit2..Even thou my hubby org ngri 9,i talked wif him using Brunei Malay..So really eager(and malu) to meet u ladies..

This entry was posted on Sunday, July 05, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

14 Comments

Noy tak mau pun jumpa kiter ek...still kat KL lagi ker? kalo ada masa leh la kiter jumpa kat mana2 terigin nak nengok darwisy yang encem tu...

Kalo nk trn KL lg leh kirim brg Brunei? Hehe.

wow.. noy ni mcm leh tau future laa.. hmm..mini gathering tadi mmg sgt besttt.. u dont have to feel "That Thing U said Above".. semua kite ada kekurangan n kelebihan memasing.. u look ok to me.. yg penting SIHAT.. alhamdulillah kan.. fara mmg slim tp ADDA X SLIM okeh.. byk lebihan di sana sini ahaks..

ok gak noy speaking melayu.. kite dh biasa ckp dgn org yg guna slang "pekat" sket sebab ada 2-3 org kengkawan rapat org sabahan n ada sorang tu mak dia org brunei lg..

i want to thank u so much for the presents.. i rally like em.. noy mcm tetau saje kite suke kaler ijau.. mama aqish n mama lyna jgn risau.. nanti noy dtg kl lagi kite terjah dia ok.. hehehe.. anyway mmg seronot sgt dpt jmpa noy cuma minta maaf sebab terlambat sampai hehe.. ada umur panjang kite jmpa lagik yea.. kali ni dgn darwisy sekali tau..fara, nanti gambo jgn lupa bg kat kitaorg tau...

noy, have a safe trip back home..

Uuuii..cepatnye adda buka blog..keke.Fara baru je siap edit..43 keping.. banyak tuh.Ade lagik haa.. mata da ngantok..kekeke..:)

Sangat seronott kan..dapat jupe noy+adda. Hepii aje..riuh rendah yang penting..ade aku kesah? Kakaka. Most important thing..*Sesi photogediks wajibb ade oke..haha*Kalo idak cam tak lengkap sesi huhahuha kite..ihiks..:)

Ntah noy neh..oke aje ar..tak perlu nak merendah diri..hu2.Tak ske ar cakap camtu. Toi cakap adda..i agree..:D

Btw..thanks ngan adiah2 itu.. i laikkk it too. Adda, nanti kite kuar gediks2 lagi.. kite pakai tudung brunei tuh k..hihi.Sangat ciwii oke..:)

Suma kengkawan len jangan kecik ati yer..lenkali kite jupe ramai2 k..sesi photogediks wajib ade..:)

Noy n izad..tq soo much k..sempat gak luangkan masa dalam sebok2 bershopping bagai..:) Lenkali kite jupe agi tau.. selamat pulang ngan selamat..:)

Noy ~ Fuiyoooo..mmg best her korang dpt jumpa2an kan..tudung kat I x der ka? hahahah...

~ Nnt bleh kirim kat Noy ler sbb tgk tudung tue cantik jer...i link the design very2 much..:D

betoila kak giey..naura pun ingat nak order tudung dari kak noy..hehe..bole?

biasakla fara.. sgt over n teruja hehehe... balik2 terus bukak blog

Noy,
dah gather2 dgn kwn blogger yer.. bestnya..
dgn tak malu ku nak terjah blog si Adda.. walaupun ku tak kenal.. sbb ku nyebok nak tgk foto2 nya... :))

ruginya tak join u olls ..apa nak buat..mayb next time..errr..cantiknya gift tu..nak..nak..hehehe:p

Mama Aqish,sori baru terreply ur komen..darwish tak join sekali..mybe nx time,k..

Lyna,InsyaAllah...nak bende aper tu?

Fara and Adda,tq for accepting me as i am..best kan gath tu..tapi terlampau sekejap..next time,k

Gie & naurah..nanti yer kalau noy dtg KL lagi..INsya Allah

K.Yong,Adda ni best orgnyer..kenaL2 lah yer

Zieha,Insya Allah next time kite jumpa k

noy...lenkali dtg penang lak tau...

niza,Insya Allah...:)

Post a Comment