NyIzd lil heroes

Lil Hero first 2 year-old Haircut

Posted by: NyIzd in

THIS POST HAS BEED EDITED COS SUDDENLY RASA SALAH POST PICS DARWISH TAKDE BAJU NI..

Lama dah tak update gambar darwish..Well to think of it,dah lama tak update blog ni..
I have been not in the mood lately,maybe tired cos of the trip

Pssstt..Fara & Adda,noy belum dapat post pics dari KL,cos cable camera at my bro..Sabar yer...

Since hari ni cuti sempena Hari Keputeraan HM ke 63,Izad bawak Darwish for his haircut..Ni lah his first haircut ever since Darwish comes to 2 years old last June..

Babah Darwish mention dat sekarang ni susah nak bawa Darwish gunting rambut..Darwish nampak ja barber India tu,terus jer nangis..Tak nak masuk barbershop tu..Kalau barber india tu simpan towel di leher Darwish,mesti terpelanting towel tu dibuangnya ke lantai..Aksi Ganas jua di kedai gunting tu..Kelmarin petang dah try bwk Darwish bergunting rambut but,melalak dalam kedai..So babah Darwish tak tahan hati,cancel jer plan gunting rambut..

Pagi ni tadi,since Darwish good mood,he eventually went for his cut wif babah....Tapi takde lah nak cut and trim..Kena pakai surung ja..Surung stail No. 4...$2 jer...Kat mesia berapa hrga gunting rambut for boys and man?..Izad selalu gunting rambut $4 jer..Siap ngan shave and simple shoulder + head massage..







Masuk pintu umah then berlari masuk bilik playroom..Naik keta mainan...Bukan main happy..Ambik gambar pun takde problem..Kan dah gtau,dis morning darwish in a good mood..Hensem nya my lil hero ..Walaupun masih belum berapa pandai bercakap,but he's such a good boy..Terpaksa di kabur kan body parts yang gebu tu.

This entry was posted on Wednesday, July 15, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

16 Comments

setahu naura RM 4 gak

setahu naura RM 4 gak

memang gebu mamat ni... hehehehe. takpa, besar nanti mesti meleleh awek2 cun tgok dia ni.

naurah..sama yer.. :)

MR,tu lah gebu,sihat tapi ensem.

Darwish xgomut ler noy.. mantap aje badannye.. kurus2 pon xcomei kan..hiks..:D

Yang penting..sihat + ensem..hehe

Psst noy..mana apdet pasal kl?? Tertunggu2 neh

betul kata fara.. darwisy cuma gebu n mmg rangka besar.. nak wat camne kan.. asal dia sihat n keep gebu ok laa..

agak ganas yek darwisy gi gnting rambut kalau mood x ok.. sebenarnye syafi pn sama.. sebab tu mmg kena botakkan ajer sebab guna shaver electric tu, so xyah kena duk lama2.. kalau tak ntah drama air mata anugerah grammy pn leh menang haha..

anyway, darwisy telah berjaya mengekalkan kehensemannye w/pun dgn rambut baru

Fara..Gebu,macho,ensem & mata bulatzzz...hehehe...update blum dpt lagi..kena ambik cable camera kat my bro..jap lagi yer

Adda gunting sendiri or kat kedai gak..noy terfikir gak nak beli shaver/trimmer tu..tak yah nak bwk kedai..Mcm nak gi berperang jer...hehehe

noy..
adehh...darwish...darwish..
leh tahan gak mengganas kat kedai tu..
ahaks...
wahh...encemmm la darwish ngn new haircut tuh..
mantooppp badan dia...
nih kalo dia yng pakai baju spiderman tu..
kompommm seme awek kat sini
baik mata biru, itam, ijo ke cekelat..
seme berkenan nih..
ammar terkebil2 aje la...heheheheh

ala dh gonjeng..tp tetap comel gitu:p
huhu..noy xyah post n3 kl tuh(jeles nih..ekeke:D)
nape xnk roger kita..nk gk jmpe noy..huhu...nanges niih:p

Noy,
sungguh gebu si darwish... nampak mcm 4 tahun...
Noy,
anis pun not really talking lagi..
tp faham la kalo dia nak susu or mamam, mandi..

kakyong tak sure lah brp potong rambut budak, sbb fikri ni makcik dia yg rajin pbw potong rambut...

yanti,tu lah..noy book baju spiderman ketul2 tu..kalau muat la..ader saiz xl tak?hehe

Suziey,bukan taknak jumpe..tapi noy tak tau ader blogger lain nak jumpa.yg ader sound pun fara n adda jer..i feel loved...hehehe

K.yong,tu lah..noy risau gak ni darwish belum pandai cakap lagi...Kena redha jer wateva it is..hopefully my lil chubby hero is well

noy..
kalo still ade agik, kta tgk2 kan..
saiz ikut umor..
for darwish maybe saiz utk 4-5 or 5-6 thn..sbb ammar pakai saiz utk 3-4 thn.

jgn riso ek pasal darwish belum pandai cakap2..
member kta anak dia pandai cakap ms umor dekat 3 tahun..
now, dah x larat dengor dah..
sabar ye....
mesti ade hikmah seme nih..

Ynati,5-6 huh..waaaa..anak aku gendut..waaaaa

ya ampunn...
adehh...
hehehhehe
ke situ plak noy nih..
kta x kata ur cute n encem darwish tu gendut la..haip...haippp..
huhuhuhu..
kta tgk seme pic darwish skang ni..
dia besar mcm budak umor 3 tahun.
tinggi n pegap.
may asben also said like that..

so, ingat kalo nak beli better beli umor 5-6 tahun..sbb xde la tight sangat..kira selesa la..

adehh noy nih...

Post a Comment