Korang pernah tgk tak commercial ni..WOW!Best tau..Menangis lak aku at 1.30pm ni..Tengahri lak keluar air mata ni..My fren post it at FB and she said its really touching..melimpah air mata ni..Susah lak nak control..Nasib baik takde perjumpaan ngan students..I love sad romantic movies..I not only horror movies but those movies that really touches my heart..Yet,I hate Titanic..Tak best langsung for me..For me im into love yang spent time and sacrifices to nurture.Kalau citer Titanic tu,macam cinta monyet lak..But thats my opinion..

Have uols watch this movie..Citer ni 3 years ago kot..REALLY TOUCHING...Gerenti korang nagis and sedih jer..Makes u love ur partner more,i think la...Movie ni citer Korea.My cousin yg recommend..Imagine jer,my cousin ni lelaki and waktu tu he's still young perhaps 21 years old..If im not mistaken,he was so touched wif this movie that he even shed some tears..Lelaki tu..and very young lelaki..Tu pun nangis..
This movie is more touching than movie PS...I LOVE YOU
So if u enjoyed PS I LOVE U, u shud try this movie..sedia ja tissue
This entry was posted
on Tuesday, August 04, 2009
and is filed under
movies
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.


ouh i love korean movie..ok will find it our:D
hape??? lagi touching dr ps ilove u?? ps ilvoe u pun weols da meraung2 tau..my fav movie tu..woohoo
suziey, klu da jupe pass kat i tau!hiks
Suziey & mummYaesh,kalau tak jumpa kat sana,gtau noy,k..nanti noy antar KL ..
suke korean movies gak tp dh agak pencen hehe.. tak tahan kalau citer yg sedey2 tuh.. air mata dh abis ni masa gi kursus esq arituh huhuuu
Adda,kursus aper tu..mcm best jer...
kursus ni lebih kepada mengngingatkan semula kite kepada tuhan.. benda biasa je dia sampaikan tp cara penyampaian dia sgt berbeza.. dgn visual, sound system sumer.. mmg sgt meruntun jiwa.. mmg tak rugi noy pegi esq ni.. kite dpt tau tempat kite di bumi ni.. dan tujuan kite idup dibumi ini dgn lebih jelas. sebab skrg ni kebanyakan kite memisahkan hal2 dunia dan akhirat.. tp sebenarnye semuanya adalah satu.. bila kite memfokuskan idup kite pd yg SATU, makan segala yg ada didunia pn kite akan dpt..
kalau ada peluang pergi lah.. susah nak share.. sebab pada saya ianye lebih pd experience learning..