NyIzd lil heroes

Gebu...Gebu...Gabanzzz...

Posted by: NyIzd in



At last, dapat juga upload gmbar kat blog nih....Ni pics before posa ari tu..So kira latest la jugak..My hubby pinjam camera DSLR his fren..Nak testing before we buy our buy next week..Kira ok lah the pics..Terang oo....Next week nak pilih wat brand to buy..

Punya lah lembab connection kat umah my parents..Ni pun nak dekat 10 minute nak upload the pics.Or maybe cos the pics are quite large,thats why lambat nak upload kot..


Kan dah kata..my lil hero dah semakin gebu...Muka and mata makin bulat...hehehe..Ni lah Darwish, the 19 kg lil chubby toddler...Best ni kalau tido berpeluk..Very the cuddly....


Ni lah sebab nape my lil hero ni gebu..He just love to drink..Anything there is..Patut tah waktu dari baby lagi,tak nak berenti nak menetek..Tahan ni menetek for 2 hours straight,tak nak lepas..In this pic, tgh minum teh..Klau tak bagi,gerenti menangis hentak2 kaki...Kopi pun dier nak sgt minum..Tu yang tak leh minum kopi depan Darwish..


Ni nangis cos nak jalan..Darwish ni loves car ride..Walau tak gi kedai,asl dl keta jer..Ni mengikut sangat lah perangai parents Darwish..Weol mmg tak tahan umah..Suka window shopping..Semakin menangis,makin bulat muka tu..Double chin tu woo...Ni kalau nenek dier kat Negri Sembilan(parents Izad) tngok,gerenti weols kena sekolah..'Tak elok anak gemuk sangat'...Wat can i do...I dont want my son to be FAT either..it just happen..Tahun depan weols balik beraya kat Mesia..Sempat ke Me and darwish diet?hehehe



Part ni lah semakin geram nak peluk cium Darwish...Tu yg makin nangis tu..MAkin cute lak waktu menangis..Darwish ni good boy.Nangis tak sampai pun berapa minit..Senang jer nak pujuk...Mcm babah dier ler..Klau marah,kejap jer..Klaau me ni,kuat merajuk tapi kena panadai pujuk...Merajuk lama sangat...



Ni tak ingat aper lah yg best sgt kat my hf..Darwish ni tak kacau hf weols..Bagus gak lah..Takde lah cepat rosak..Sekrg ni darwish love to scribble..Habis almari,pintu and dinding...Nasib baik kat umah nenek dier jer..Kat my place,tak teruk sgt cos tak byk almari..But my diary dah takder page lagi nak tulis..Habis berconteng

Nanti petang nak gi cari white board for Darwish...Biar menconteng pakai tu jer...Though Darwish belum pandai bercakap,tapi his psychomotor skills is progressing early..Bagus gak..Tapi risau gak dat he hasnt start talking yet..Dah masuk 2 years 2 months nih...hmmm

Tak nampak kan yg Darwish ni dah dekat 2 bulan tak berapa nak makan.Nasi tak nak langsung..Mee jer dier nak,tu pun ikut mood...Ni dah start makan multivitamin for nearly 3 weeks..

This entry was posted on Friday, August 28, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

3 Comments

Noy...haa..cepat rembat..joint de club with Fara gak..hiks!

Investment yg berbaloi2 cam sy yg crazy with photo...hiks!

wahhh... so gebuzzz... rasa can geget2 darwish.... geram.....

GIE.tu lah..ni survey nak cari best brand..

Anil,nnt weols gi kl,u gigit la yer...hehehe

Post a Comment