Hi all...Posa yer?Ade ker lagi jenis org2 yg tak pandai nak posa..Raya sakan nak lak,tapi posa tak buat..I found some Malays not fasting waktu kat UK dulu..MAklum,org tak nampak,so posa ke tak,org tak nmpak pun kan..I remembered when i was fasting waktu attachment di UK dulu,omputih kat sana susah hati lak..They said that fasting is just a crazy idea..Why would i go thru all that trouble burdening myself..They even give me extra break time waktu nak sungkai..At times,terasa lemah semangat nak posa when given this kind of comments..But, i always emphasized to dis omputih yg i have been fasting since i was such a little girl and tak der lak aku mati kebulur..elok jer besar panjang..Gendut jer aku ni walau sebulan posa...
Anyway, talking bout fasting,i nak recommend this product..I have been drinking this coffee for nearly 2 months dah..I really like the taste..Im a coffee person and the stronger it taste,the more i like it..Dats why i love Kopi Tenom.Kopi Tenom ni kopi Sabah..Taste so good..kat Brunei takder jual..Kat Sabah jer(of cos)..Anyway,i have been drinking this coffee for sahur and the best thing is it boost my energy..Takder lah rasa letih sgt..I think its cos of the herbs and all.I also drink NESCAFE yang ader campuran kacip fatimah and collagen tu..Tu pun ok gak..Not as tasty as Power Root but it give u that good boost and kick especially bulan posa ni..Kat Mesia brapa harganya?kat sini around $6 kot..Not bad..
And u know wat,i think the kacip fatimah really works quite well..I dont want to explain in full details(malu......),but hubby gtau dier sanggup beli walau mahal camner pun...wives out there,do u get what i mean?u know i know lah,kan..hehehe
PS: For ur info,kat Brunei, waktu bulan posa ni,there is a change in working time..We start keja at 8am and finished at 2pm..Kat Mesia,ada changes tak?
Uols,Sorry yer belum terupdate lagi my blog wif Darwish pics..Will try to do it tonite..The last few nites,i havent got the mood for that..Semlm i got a terrible migraine..Perhaps due to its my 1st day fasting yestaerday and im dehydrated..So semlm slept quite early..
This entry was posted
on Wednesday, August 26, 2009
and is filed under
food
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.


wahh.. masuk kul 8am.. balik kul 2pm... bestnyeee... kat sini mana de.. lagi disuruh balik lambat ada... ekekke...
aáh..bebudak sekolah rendah pun balik awal..i think around 12pm kot...my students pun bole balik awal from placement..keja pagi will do 7pm till 12pm and yang keja ptg will work from 12pm till 5pm..
bestnye masuk keje 8 balik 2.. kite from 8.30-6 dh jd 6.15-5..
bukan kt uk je noy. kat sini pn sama gak. ada satu kali tu masa nak gi gunting rambut ada sekelompok cina dok borak2 selah makcik i n i.. pastu gelak2. mak usu o pandai ckp cina. dia kata nyonya2 tu kutuk org melayu bodoh berpenat lelah posa. diorrg x tau puasa tu adalah detox yg paling bagus