angan angan hari raya
Posted
semangat rasa nak raya tahun ni
tak tau napa
maybe cos dis year dah ada 2 orang anak
Alhamdulillah
kain sedondon dah beli
so ni tgh fikir nak wat fesyen camner
usually at least 3 hari raya kena pakai bju kurung yang glamer gitu...
so thinking of dis fesyen for my 1st raya baju kurung..fesyen manik camni perhaps will cos $130 kot..
kkdg rugi buat baju glamer camni.
sal dapat pakai beberapa kali jer
takkan nak pakai manik2 to work
menjeling2 boss..hehehe
This entry was posted
on Wednesday, May 11, 2011
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.


Salam,
sangat cantik!!!
ws...
tq...cantik kan...tu yg nk buat baju 1st raya