NyIzd lil heroes

angan angan hari raya

Posted by: NyIzd


semangat rasa nak raya tahun ni
tak tau napa
maybe cos dis year dah ada 2 orang anak
Alhamdulillah

kain sedondon dah beli
so ni tgh fikir nak wat fesyen camner
usually at least 3 hari raya kena pakai bju kurung yang glamer gitu...

so thinking of dis fesyen for my 1st raya baju kurung..fesyen manik camni perhaps will cos $130 kot..



kkdg rugi buat baju glamer camni.
sal dapat pakai beberapa kali jer
takkan nak pakai manik2 to work
menjeling2 boss..hehehe

This entry was posted on Wednesday, May 11, 2011 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

2 Comments

Salam,

sangat cantik!!!

ws...
tq...cantik kan...tu yg nk buat baju 1st raya

Post a Comment